Доволі цікава книжка професора маркетингу, директора Інституту маркетингу ім. Ернеберга-Басса Університету Південної Австралії Байрона Шарпа “Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи» (Київ: Видавництво «Наш формат», 2019. - 240 с.; Переклад з англійської - Наталії Валевської), в якій автор розкриває результати наукових досліджень, проведених стосовно відомих нам брендів «Coca-Сola», «Colgate», «Persil», «Ariel».., описує їхні сегменти (відрізок, частинку, яку вони займають на ринку щодо «просування» товарів), ефективність реклами та лояльність (довіру) споживачів цих брендів. Також цікаві поради, як збільшити базу клієнтів, урізноманітнити способи реклами товарів, використати сучасні (найновіші) стратегії маркетингу. Зібрати таку багатющу соціологічну інформацію допомагали автору наукові працівники названого Інституту.
Байрон Шарп стверджує: «Проникнення на ринок - виграшна мета». У кожного товару буде своя цільова аудиторія, а якщо ефективно вести «просування» продукту, то щоразу ставатиме більше клієнтів. Тому для тих, хто хоче спробувати свої сили у сфері реклами, PR, менеджменту та маркетингу, рекомендую прочитати цікаву науково-популярну книгу Байрона Шарпа «Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи», пізнати корисні поради про утримування високого рейтингу свого бренду на ринку та як викликати зацікавлення потенційний клієнтів до нього.
Маркіян ЛЕХМАН.
Студент факультету медіакомунікацій та підприємництва Української академії друкарства
м. Львів